Tuesday, August 14, 2007

Nastavení?

Vzal jsem šroubovák a nastavil nejprve bohatost směsi tak, aby šlo auto pěkně za plynem. Mně to vyšlo tak, že jsem zašrouboval šroub na maximum přidal sytič a nastartoval. Motor naskočil na první nastartování (napumpujte si benzín ruční pumpou a před startem šlápněte 2x nebo 3x na plyn). Stoupnul si za auto a jednou rukou stáhnul sytič na karburátoru, přičemž druhou držel táhlo od plynu tak na 1/4 plynu. Vzal si šroubovák a začal povolovat a přitahovat bohatost směsi, až se motor pěkně chytal za plynem. Dále nastavil otáčky na volnoběh asi na 800 ot./m, nemáte-li otáčkoměr, tak "baj voko", aby motor nechcípal.
Výsledek celé srandy? Jedním slovem? Paráda. Motor si jenom přede a to bude asi tím potrubím. Ale jde krásně do otáček. No je to dost podstatný rozdíl.
Ještě malinká rada: Kupte si benzínový filtr, který se dává na hadici mezi čerpadlo a karburátor. Dále vyměňte všechny hadice od karburátoru. Filtr stál 40 Kč (nevím, kolik stojí v Krči, kupoval jsem ho jinde) a hadice byly v mém smetišťátku k autu takže nevím.

Labels: